قرارگاه خاتم‌الانبیاء تهدید کرد: دشمن‌ به مناطق مسکونی حمله می‌کند، ما هم از امشب‌...

همشهری آنلاین یکشنبه 09 فروردین 1405 - 23:55
سخنگوی قرارگاه مرکزی خاتم‌الانبیاء (ص)، تازه‌ترین برنامه عملیاتی نیروهای مسلح جمهوری اسلامی برای مقابله با آمریکا و اسرائیل را تبیین کرد.

به گزارش همشهری آنلاین، سرهنگ دوم پاسدار "ابراهیم ذوالفقاری‌" اعلام کرد: دشمنان ملت ایران منازل مسکونی را در شهرهای مختلف کشورمان هدف قرار می‌دهند.

وی خاطرنشان کرد نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران هم از هم اینک در مقابل این حملات ناجوانمردانه، محل سکونت فرماندهان و مسئولان سیاسی آمریکا و رژیم صهیونیستی در منطقه و سرزمین‌های اشغالی را هدف قرار خواهد داد.

منبع خبر "همشهری آنلاین" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.