هیچ فرصتی را برای ضربه زدن به دشمن از دست نمی‌دهیم

صدا و سیما دوشنبه 10 فروردین 1405 - 00:07
سخنگوی قرارگاه مرکزی خاتم‌الانبیا گفت: از هر فرصتی برای ضربات شدیدتر و کوبنده‌تر علیه دشمنان آمریکایی صهیونیستی استفاده خواهیم کرد.

به گزارش خبرگزاری صداوسیما، متن کامل سخنان سخنگوی قرارگاه مرکزی خاتم‌الانبیا بدین شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم

️در ادامه موج هشتاد و ششم عملیات وعده‌صادق۴، در پاسخ سخت به حملات وحشیانه محور آمریکایی-صهیونیستی به مراکز صنعتی ایران عزیز، شهرک صنعتی «نئوت‌خُوِو» در بئرالسبع و جنوب سرزمین‌های اشغالی، به لطف الهی، مورد هجوم سامانه‌های موشکی بالستیک سوخت جامد و مایع نیروی هوافضای سپاه قرار گرفت و پس از انفجارهای پی‌درپی، این منطقه به سمت خاموشی سراسری رفت.

️در این عملیات، هم‌چنین مراکز نظامی رژیم در صحرای نقب، فرماندهی منطقه شمالی رژیم و مراکز حکومتی امنیتی در سرزمین‌های اشغالی و تل‌آویو، مورد هدف موشک‌های بالستیک و پهپادهای انهدامی ایران قرار گرفتند.

از هر فرصتی برای ضربات شدیدتر و کوبنده‌تر علیه دشمنان آمریکایی صهیونیستی استفاده خواهیم کرد.

و ماالنصر الا من عندالله العزیز الحکیم

منبع خبر "صدا و سیما" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.