فرمانده هوافضای سپاه: تقاص تعرض به زیرساخت‌های ایران در حال انجام است

عصر ایران دوشنبه 10 فروردین 1405 - 00:56
سردار سید مجید موسوی فرمانده نیروی هوافضای سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در حساب کاربری خود در شبکه اجتماعی ایکس نوشت.

فرمانده نیروی هوافضای سپاه پاسداران انقلاب اسلامی از منهدم شدن صنایع شیمیایی نئوت حوواف سرزمین‌های اشغالی، یک پالایشگاه، ۲ مجتمع‌ فولاد و ابَرمجتمع آلومینیوم  متعلق به دشمن آمریکایی صهیونیستی تا این لحظه خبر داد و خطاب به دشمنان تصریح کرد: این حملات دردآور ادامه دارد تا درد را در چشمان‌تان ببینیم.

به گزارش ایسنا سردار سید مجید موسوی فرمانده نیروی هوافضای سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در حساب کاربری خود در شبکه اجتماعی ایکس نوشت:

«‏تقاص تعرض به زیرساخت‌های ایران، با انهدام صنایع راهبردی مرتبط با دشمن آمریکایی- صهیونی درمنطقه درحال انجام است.
تا این لحظه: صنایع شیمیایی نئوت حوواف سرزمین‌های اشغالی، یک پالایشگاه، دو مجتمع‌ فولاد، دو ابَرمجتمع آلومینیوم و این حملات دردآور ادامه دارد تا درد را در چشمان‌تان ببینیم.»

فرمانده نیروی هوافضای سپاه همچنین ساعاتی پیش در حساب کاربری خود در شبکه اجتماعی ایکس نوشت:

«فلج کردن شبکه راداری، لجستیک و تلفات‌گیری از آمریکا در منطقه ادامه دارد.
بااشراف اطلاعاتی و ضربات ایران، امریکا چاره‌ای جز دور شدن از مرزهای ایران ندارد.
این را لاشه آواکس‌ها، سوخت‌رسان‌ها و سوله‌های تخریب‌شده آمریکایی می‌گوید. بزودی اهداف باارزش دیگری به این فهرست افزوده می‌شود.»

منبع خبر "عصر ایران" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.