انفجار در یکی از واحدهای پتروشیمی تبریز

خبرگزاری مهر دوشنبه 10 فروردین 1405 - 01:17
تبریز- مدیرکل مدیریت بحران استانداری آذربایجان شرقی از هدف قرار گرفتن یکی از واحدهای پتروشیمی تبریز خبر داد.

به گزارش خبرنگار مهر، مجید فرشی بامداد دوشنبه گفت: نیمه شب امشب، یکی از واحدهای پتروشیمی تبریز مورد حمله دشمن صهیونی-آمریکایی قرار گرفت.

فرشی افزود: به استحضار مردم شریف می‌رساند، اوضاع تحت کنترل است. نیروهای امدادی و عملیاتی در محل حاضر هستند و هیچگونه مواد خطرناک، سمی و آلاینده منتشر نشده است. مردم نگران نباشند.

دیرکل مدیریت بحران استانداری آذربایجان شرقی گفت: مردم عزیز به شایعات توجه نکنند و اخبار را از منابع رسمی دنبال نمایند.

اخبار تکمیلی متعاقبا ارسال می‌شود.

منبع خبر "خبرگزاری مهر" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.