
به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، حمید ظهرابی در دیدار با محیطبانان منطقههای حفاظتشده کشور و بازدید از پارک ملی قطرویه در استان فارس، با محیطبانان شاغل در این مجموعه حفاظتی، گفتگو کرد.
معاون محیط طبیعی و تنوع زیستی سازمان حفاظت محیط زیست در این بازدید، ضمن قدردانی از تلاشهای شبانهروزی محیطبانان در راه حفظ طبیعت ایران، اظهار داشت: این بازدیدها با هدف دیدار و عرض خداقوت به محیطبانان و ابلاغ پیام تشکر رئیس محترم سازمان از تلاشهای این عزیزان در دوران جنگ تحمیلی است.
ظهرابی تصریح کرد: خوشبختانه محیطبانان در سراسر کشور، غیرتمندانه پای حفظ تنوع زیستی ایران ایستادهاند و در این روزها حتی فراتر از ساعت کاری مصوب، با همدلی و روحیهای مثالزدنی برای حفظ منطقههای مدیریتشده و حیات وحش کشور، تلاش میکنند.