رسانه صهیونیستی: منع وزیران اسرائیل برای سفر به نقاط حساس/ جان وزرا به خطر افتاده است

عصر ایران دوشنبه 10 فروردین 1405 - 01:31
شبکه ۱۵ اسرائیل از منع سفر وزرای کابینه این رژیم به نقاط حساس به دلیل ملاحظات امنیتی پس از حملات موشکی حزب الله و ایران خبر داد.

شبکه ۱۵ اسرائیل از منع سفر وزرای کابینه این رژیم به نقاط حساس به دلیل ملاحظات امنیتی پس از حملات موشکی حزب الله و ایران خبر داد.

به گزارش بامداد دوشنبه ایرنا شبکه الجزیزه به نقل از شبکه ۱۵ رژیم صهیونیستی افزود: یک وزیر اسرائیلی در آغاز از سرگیری حملات حزب الله، در جریان یک سفر رسمی به شمال اسرائیل (سرزمین های اشغالی فلسطین)، نزدیک بود توسط موشک‌های حزب‌الله کشته شود.

این شبکه تلویزیونی رژیم صهیونیستی بدون اشاره به نام این وزیر تصریح کرد که مقامات امنیتی اسرائیل این حادثه را یک ماه پس از آغاز جنگ و تشدید حملات موشکی حزب الله فاش کردند.

به گفته یکی از مقامات واحد حفاظت از شخصیت ها در رژیم اسرائیل که در یک جلسه غیرعلنی صحبت می‌کرد، در این حادثه، بصورت مستقیم جان وزیر تهدید شده است.

این شبکه تلویزیونی رژیم اسرائیل گزارش داد که به عنوان یک اقدام احتیاطی برای تضمین امنیت مقامات سیاسی، رفت و آمد آنها محدود و از بازدید آنها از برخی مکان‌های حساس جلوگیری شده است.

در تحولی مرتبط، رسانه‌های رژیم اسرائیل عصر یکشنبه گزارش دادند که جلسه کنست ( مجلس رژیم اسرائیل ) به دلیل به صدا درآمدن آژیرهای خطر در قدس اشغالی در پی حمله موشکی ایران، به حالت تعلیق درآمده است.

اعضای کنست در حال برگزاری جلسه‌ای در مورد بودجه سالانه بودند که آژیرها در قدس به صدا درآمدند و اعضا تا زمان بازگشت شرایط به حالت عادی به پناهگاه فرار کردند.

منبع خبر "عصر ایران" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.