قدردانی سفیر اسلام آباد از ایران به خاطر کمک به بازگشت ۱۶ تبعه پاکستانی  

الف دوشنبه 10 فروردین 1405 - 01:37
سفیر پاکستان در تهران درباره بازگشت تعدادی از اتباع این کشور که در بنادر ایران مشغول به کار بودند، توضیحاتی را ارائه و از همکاری ایران و کشتیرانی قدردانی کرد.

به گزارش ایسنا، محمد مدثر تیپو سفیر اسلام آباد در تهران در شبکه اجتماعی ایکس نوشت: به اطلاع ما رسید که برخی از اتباع کوشا و زحمتکش ما برای بازگرداندن خود از کشتی‌هایشان در چند بندر ایران به پاکستان به کمک ما نیاز داشتند.

وی همچنین افزود: پس از صحبت با مقامات ایرانی - و همچنین شرکت‌ها و کشتی‌هایی که اتباع ما برای آنها کار می‌کردند - ما موفق شدیم ۱۶ نفر از آنها را به سلامت به کشورمان بازگردانیم. آنها در راه پاکستان هستند. برایشان بهترین‌ها را آرزو می‌کنم.

این دیپلمات پاکستانی ابراز داشت: همچنین از تهران و شرکت‌های کشتیرانی ایران به خاطر نهایت همکاری‌شان در این تلاش سپاسگزارم.

منبع خبر "الف" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.