تاکید نخست وزیر پاکستان بر عزم اسلام آباد جهت کاهش تنش بین ایران و آمریکا

عصر ایران دوشنبه 10 فروردین 1405 - 03:06
نخست وزیر پاکستان در بیانیه ای بر عزم قوی این کشور جهت کاهش تنش ها میان ایران و آمریکا تاکید کرد.

نخست وزیر پاکستان در بیانیه ای بر عزم قوی این کشور جهت کاهش تنش ها میان ایران و آمریکا تاکید کرد.

به گزارش ایرنا از الجزیره، پس از یک نشست دیپلماتیک سطح بالا در اسلام آباد، پاکستان بار دیگر بر عزم خود برای میانجیگری بین ایران و آمریکا تأکید کرد.

شهباز شریف نخست وزیر پاکستان روز یکشنبه در بیانیه‌ای تأیید کرد که با وزرای امور خارجه ترکیه و مصر برای گفت وگو در مورد بحران منطقه‌ای دیدار کرده است.

وی در این بیانیه گفت که «بر لزوم تلاش‌های جمعی برای پایان دادن فوری به خصومت‌هایی که باعث تلفات سنگین جانی، اقتصادی و مالی نه تنها در ایران، بلکه در چندین کشور برادر مسلمان شده، تأکید کرده است.»

شریف تاکید کرد: ضمن قدردانی از کمک‌های ارزشمند ترکیه و مصر، بر تعهد و عزم راسخ پاکستان برای ایفای نقشی مثبت در آوردن ایران و آمریکا به پای میز مذاکره تأکید می‌کنم.

منبع خبر "عصر ایران" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.