حملات سنگین شبانه ایران به پایگاه‌های آمریکایی در کشورهای عربی‌

همشهری آنلاین دوشنبه 10 فروردین 1405 - 04:40
نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران در ادامه دفاع از تمامیت ارضی کشور، ساعاتی پیش حملات سنگینی به پایگاه‌های ارتش آمریکا در کشورهای عربی انجام دادند.

به گزارش همشهری آنلاین، جمهوری اسلامی ایران در واکنش به همکاری برخی کشورهای عربی با آمریکا و اسرائیل در حمله به خاک کشورمان به آنها هشدار داده بود هیچ جای امنی برای متجاوزان وجود ندارد و پایگاه‌هایشان در هر نقطه که باشد، هدف مشروع محسوب می‌شود.

در همین راستا وزارت دفاع عربستان ساعتی پیش از شلیک ۵ موشک بالستیک به سمت پایگاه آمریکا در شرق این کشور خبر داد.

همچنین برخی منابع محلی از انفجارهای متعدد در دوبی و شارجه امارات‌ و مشاهده ستون‌های دود در این کشورها گزارش دادند.

وزارت برق و آب کویت هم بامداد دوشنبه‌ ۱۰ فروردین رسماً اعلام کرد در حمله ایران به نیروگاه برق و کارخانه آب شیرین‌کن این کشور، خسارات مادی گسترده‌ای به این تأسیسات وارد شده است.

در عراق هم نیروهای مقاومت اسلامی همزمان با حملات ایران به پایگاه‌های آمریکا، اقدام به عملیات علیه منافع این کشور کردند.

یک منبع مقاومت اسلامی عراق اعلام کرد حمله چند ساعت پیش به پایگاه تروریستی ویکتوریا در نزدیکی فرودگاه بغداد، توسط واحدهای موشکی ارتش غضب انجام شده است.

این منبع گفت که این عملیات با استفاده از موشک‌های شعیب ۱۲ با کلاهک انفجاری شدید که برای اولین بار وارد میدان نبرد شده‌اند صورت گرفته و آتش گسترده‌ در پایگاه ویکتوریا تا ساعت‌ها ادامه داشته است.

منبع خبر "همشهری آنلاین" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.