خضریان: ایران تا امروز از مدل‌های جدید موشک‌های خود استفاده نکرده است/ تولید موشک امروز ادامه دارد و آماده جنگ فرسایشی هستیم

خبرآنلاین دوشنبه 10 فروردین 1405 - 04:41
علی خضریان گفت: ما همچنان هم تولید موشک می‌کنیم و هم انبارهایمان الان محتاج تولید نیست.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، علی خضریان عضو کمسیون امنیت ملی مجلس در گفتگویی در شبکه سه سیما گفت: از موشک‌هایی که ساختیم؛ یعنی از نوع موشک جدیدی که به وفور  در انبارهای موشکی و شهر موشکی ماست، استفاده نکردیم.

وی افزود: از سوی دیگر ما همچنان هم تولید موشک می‌کنیم و هم انبارهایمان الان محتاج تولید نیست.  اما از آنجا که ما جنگ را یک جنگ فرسایشی برآورد کردیم و برداشت ما بر این هست که دشمن را باید سر جای خودش بنشانیم، در این موضوع هم تولید را بر اساس گزارشاتی که مجلس از نیروهای مسلح دارد و کمیسیون امنیت ملی هم دارد، انجام می دهیم و برای چندین ماه انبارهای ما پر از موشک است.

۳۱۲۱۸

منبع خبر "خبرآنلاین" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.