دور جدید حملات موشکی ایران به سرزمین های اشغالی/ مردم به پناهگاه رفتند

خبرآنلاین دوشنبه 10 فروردین 1405 - 08:41
رسانه های عبری از حملات جدید موشکی و پهپادی ایران به سرزمین های اشغالی خبر می دهند.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین به نقل از  مهر، طبق خبرهای منتشر شده صدها هزار نفر از ساکنان نقب پس از حمله موشکی ایران به پناهگاه‌ها هجوم بردند.

رادیو و تلویزیون رژیم صهیونسیتی نیز در خبری اعلام کرد: در پی حمله موشکی ایران، انفجاری قوی در منطقه بئرشبه به صدا درآمد.

در همین راستا هشدارهای اولیه در اراضی اشغالی درپی رصد موج جدیدی از موشک‌های ایرانی صادر شد.

اسرائیل هیوم نیز در خبری اعلام کرد: ایران در یک ساعت، ۳ موج موشکی به‌سمت جنوب اسرائیل شلیک کرده است.

سازمان رادیو و تلویزیون اسرائیل نیز در خبری به اصابت موشک در «بئر السبع» اذعان کرد.

هشدار شلیک موشک در دیمونا

جبهه داخلی اسرائیل نیز اعلام کرد: هشدار اولیه در نقب، دیمونا و عراد پس از حمله موشکی ایرانی که سومین حمله در یک ساعت گذشته محسوب می‌شود، صادر شده است.

بر اساس اعلام رسانه‌های اسرائیلی در کمتر از نیم ساعت، سه موج حمله موشکی ایران علیه سرزمین اشغالی صورت گرفته است.

1717

منبع خبر "خبرآنلاین" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.