گزارش تصویری / برگزاری شورای معاونین اداره کل منابع طبیعی و آبخیزداری استان یزد

خبرآنلاین دوشنبه 10 فروردین 1405 - 09:19
شورای معاونین اداره کل منابع طبیعی و آبخیزداری استان یزد با حضور جمعی از مسئولین برگزار گردید.

به گزارش خبرآنلاین از یزد، شورای معاونین اداره کل منابع طبیعی و آبخیزداری استان یزد به ریاست سیدمهدی طلائی‌مقدم معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار و با حضور مدیرکل منابع طبیعی و آبخیزداری استان و جمعی از مسئولان مربوطه برگزار شد.

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار یزد در این نشست با تقدیر از عملکرد این اداره کل، حفظ و احیای منابع طبیعی را از اولویت‌های اصلی برنامه «یزدپایدار» عنوان کرد و بر لزوم توجه ویژه به این حوزه برای توسعه پایدار استان تأکید نمود.

منبع خبر "خبرآنلاین" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.