حمله آمریکا و اسرائیل به ۴ نقطه در قم/ حملات خارج از محدوده شهری بوده است

خبرآنلاین دوشنبه 10 فروردین 1405 - 09:27
معاون سیاسی امنیتی استاندار قم گفت: ۴ نقطه در جغرافیای استان قم هدف اصابت پرتابه های آمریکایی صهیونیستی قرار گرفت.

به گزرش خبرگزاری خبرآنلاین، مرتضی حیدری، معاون سیاسی امنیتی استاندار قم گفت: دقایقی قبل ۴ نقطه در جغرافیای استان قم هدف اصابت پرتابه های دشمنان آمریکایی صهیونیستی قرار گرفت.

بنابر روایت ایسنا، وی گفت: دو منطقه در شمال و غرب قم چهار مرتبه مورد حمله دشمن صهیونی آمریکایی قرار گرفت.

به گزارش ایسنا و به نقل از استانداری قم در روز دوشنبه ۱۰ فروردین، حیدری تاکید کرد: این حملات خارج از محدوده شهری بوده است.

اخبار تکمیلی متعاقبا اعلام می‌شود.

۳۱۲۱۸

منبع خبر "خبرآنلاین" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.