به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مقاومت اسلامی عراق اعلام کرد: این پایگاه آمریکایی را با استفاده از موشکهای شعیب ۱۲ با کلاهک انفجاری شدید که اولینبار وارد میدان نبرد شدهاند، هدف قرار داد.
وبگاه خبری الغدیر، شب گذشته، تصویرهای بلند شدن ستونهایی از دود در این پایگاه را منتشر کرد.
تاکنون از میزان خسارتها و کشتهشدگان در این حملهها، خبری منتشر نشده است.
پایگاه ویکتوریا در نزدیکی فرودگاه بغداد، یک مقر نیروهای اشغالگر آمریکایی است که پیشتر نیز حملههای موشکی و پهپادی نیروهای مقاومت اسلامی عراق به آن انجام شده بود.