۵ حمله موشکی و پهپادی به پایگاه آمریکایی در عراق

صدا و سیما دوشنبه 10 فروردین 1405 - 09:32
منابع عراقی از ۵ حمله موشکی و پهپادی به پایگاه آمریکایی ویکتوریا در نزدیکی فرودگاه بغداد، خبر دادند.

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مقاومت اسلامی عراق اعلام کرد: این پایگاه آمریکایی را با استفاده از موشک‌های شعیب ۱۲ با کلاهک انفجاری شدید که اولین‌بار وارد میدان نبرد شده‌اند، هدف قرار داد.

وب‌گاه خبری الغدیر، شب گذشته، تصویرهای بلند شدن ستون‌هایی از دود در این پایگاه را منتشر کرد. 

تاکنون از میزان خسارت‌‌ها و کشته‌شدگان در این حمله‌ها، خبری منتشر نشده است.

پایگاه ویکتوریا در نزدیکی فرودگاه بغداد، یک مقر نیروهای اشغالگر آمریکایی است که پیش‌تر نیز حمله‌های موشکی و پهپادی نیروهای مقاومت اسلامی عراق به آن انجام شده بود.

منبع خبر "صدا و سیما" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.