محكوميت تجاوزات آمريكايي - صهيوني به اماكن مسكوني ايران

صدا و سیما دوشنبه 10 فروردین 1405 - 10:02
معاون وزارت امور خارجه افغانستان حملات آمریکا و رژیم صهیونیستی به اماکن مسکونی ایران را به شدت محکوم کرد.

.به گزارش سرويس بين الملل خبرگزاری صدا و سیما از کابل، « نعیم وردک » معاون اداری وزارت امور خارجه افغانستان با ارسال پیامی در شبکه های اجتماعی اعلام کرد : حملات تازه بر اماکن مسکونی در تهران و دیگر شهرهای ایران را که منجر به شهادت ده‌ها غیرنظامی از جمله شش عضو یک خانواده افغان شده است، با شدید ترین الفاظ محکوم می کنیم.

وی تصریح کرد : هدف قرار دادن اماکن مسکونی، نقض تمامی اصول انسانی بوده و بیانگر پایین ‌ترین سطح ارزش‌های اخلاقی است.شهادت شش عضو یک خانواده افغان در حملات آمریکایی- صهیونی در رسانه های افغانستان نیز بازتاب زیادی داشت.

منبع خبر "صدا و سیما" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.