.به گزارش سرويس بين الملل خبرگزاری صدا و سیما از کابل، « نعیم وردک » معاون اداری وزارت امور خارجه افغانستان با ارسال پیامی در شبکه های اجتماعی اعلام کرد : حملات تازه بر اماکن مسکونی در تهران و دیگر شهرهای ایران را که منجر به شهادت دهها غیرنظامی از جمله شش عضو یک خانواده افغان شده است، با شدید ترین الفاظ محکوم می کنیم.
وی تصریح کرد : هدف قرار دادن اماکن مسکونی، نقض تمامی اصول انسانی بوده و بیانگر پایین ترین سطح ارزشهای اخلاقی است.شهادت شش عضو یک خانواده افغان در حملات آمریکایی- صهیونی در رسانه های افغانستان نیز بازتاب زیادی داشت.