بازدید رئیس مرکز مدیریت بیمارستانی وزارت بهداشت از مراکز درمانی بندرعباس

صدا و سیما دوشنبه 10 فروردین 1405 - 10:23
رئیس مرکز مدیریت بیمارستانی و تعالی خدمات بالینی وزارت بهداشت از مراکز درمانی بندرعباس بازدید کرد.

بازدید رئیس مرکز مدیریت بیمارستانی وزارت بهداشت از مراکز درمانی بندرعباس

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، دکتر علیرضا عسکری، در سفر به استان هرمزگان، وضعیت ارائه خدمات در مراکز درمانی تابعه دانشگاه علوم پزشکی این استان را مورد پایش و ارزیابی دقیق میدانی قرار داد.

وی با حضور در بخش‌های مختلف بیمارستانی و گفت‌و‌گو با کادر مدیریتی و تخصصی، فرآیند‌های درمانی و آمادگی عملیاتی مراکز را در مواجهه با شرایط مختلف پایش کرره و به بررسی دقیق چالش‌های موجود پرداخت.

دکتر عسکری در این بازدید، ضمن پیگیری وضعیت بیماران، راهکار‌های عملیاتی جهت تسریع در رفع مشکلات مراکز و بهبود وضعیت تجهیزاتی بیمارستان‌ها را مورد بررسی قرار داد.

رییس مرکز مدیریت بیمارستانی و تعالی خدمات بالینی وزارت بهداشت در این بازدید، با حضور در جمع مدافعان سلامت، از تلاش و فعالیت ستودنی و مجاهدت‌های بی‌وقفه کادر درمان، پرستاران و پزشکان که در تمامی شرایط، پرچم سلامت را برافراشته نگاه داشته‌اند، قدردانی کرده و این روحیه ایثارگری را سرمایه‌ای نمادین و بی‌بدیل برای کشور برشمرد.

منبع خبر "صدا و سیما" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.