
به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، دکتر علیرضا عسکری، در سفر به استان هرمزگان، وضعیت ارائه خدمات در مراکز درمانی تابعه دانشگاه علوم پزشکی این استان را مورد پایش و ارزیابی دقیق میدانی قرار داد.
وی با حضور در بخشهای مختلف بیمارستانی و گفتوگو با کادر مدیریتی و تخصصی، فرآیندهای درمانی و آمادگی عملیاتی مراکز را در مواجهه با شرایط مختلف پایش کرره و به بررسی دقیق چالشهای موجود پرداخت.
دکتر عسکری در این بازدید، ضمن پیگیری وضعیت بیماران، راهکارهای عملیاتی جهت تسریع در رفع مشکلات مراکز و بهبود وضعیت تجهیزاتی بیمارستانها را مورد بررسی قرار داد.
رییس مرکز مدیریت بیمارستانی و تعالی خدمات بالینی وزارت بهداشت در این بازدید، با حضور در جمع مدافعان سلامت، از تلاش و فعالیت ستودنی و مجاهدتهای بیوقفه کادر درمان، پرستاران و پزشکان که در تمامی شرایط، پرچم سلامت را برافراشته نگاه داشتهاند، قدردانی کرده و این روحیه ایثارگری را سرمایهای نمادین و بیبدیل برای کشور برشمرد.