۳۵۰۰ تن گوشت قرمز در سوادکوه شمالی تولید شد

خبرگزاری مهر دوشنبه 10 فروردین 1405 - 10:34
سوادکوه شمالی - مدیر جهاد کشاورزی سوادکوه شمالی گفت: دامداران این شهرستان در سال ۱۴۰۴ موفق شدند ۳۵۰۰ تن گوشت قرمز با کیفیت تولید کنند.

علی نوری‌نژاد در گفت وگو با خبرنگار مهر افزود: دامداران این شهرستان در سال ۱۴۰۴ موفق شدند ۳۵۰۰ تن گوشت قرمز با کیفیت تولید کنند که علاوه بر تأمین نیاز داخلی، به سایر استان‌ها نیز ارسال می‌شود.

وی افزود: این میزان تولید نشان‌دهنده تلاش و همت بالای دامداران منطقه است و مسیر توسعه صنعت دامپروری شهرستان را هموار می‌کند.

نوری‌نژاد ادامه داد: جهاد کشاورزی با ارائه تسهیلات، آموزش‌های تخصصی و تأمین به موقع نهاده‌های دامی زمینه افزایش تولید و ارتقای کیفیت گوشت قرمز را فراهم می‌کند.

مدیر جهاد کشاورزی شهرستان سوادکوه شمالی تصریح کرد: با توجه به شرایط اقلیمی، صنعت دامپروری نقش مهمی در تأمین امنیت غذایی و ایجاد اشتغال دارد و برنامه‌های توسعه‌ای برای گسترش این بخش در شهرستان دنبال می‌شود.

وی گفت: شهرستان سوادکوه شمالی با توجه به ظرفیت‌ها و تلاش دامداران، یکی از مناطق مهم تولید گوشت قرمز در استان مازندران محسوب می‌شود و روند افزایشی تولید و بهبود کیفیت گوشت در سال‌های آینده ادامه خواهد داشت.

منبع خبر "خبرگزاری مهر" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.