تعامل دولت و مردم در مازندران کم‌نظیر است

خبرآنلاین دوشنبه 10 فروردین 1405 - 10:39
نماینده مردم ساری و میاندورود در مجلس شورای اسلامی با تبریک فرا رسیدن سال نو، از تلاش‌های شبانه‌روزی استاندار مازندران و مجموعه مدیران استانی در مدیریت خدمات‌رسانی، تأمین کالاهای اساسی و ایجاد آرامش اجتماعی در ایام پر ازدحام نوروز و ماه مبارک رمضان قدردانی کرد. ‎

به گزارش خبرآنلاین از مازندران، علی بابایی کارنامی با تبریک فرارسیدن سال جدید، از مدیریت هوشمندانه و تعامل بی‌نظیر میان دولت و مردم در استان مازندران تقدیر کرد. با وجود حضور بیش از هفده میلیون مسافر علاوه بر جمعیت ثابت استان، شاهد مدیریت مطلوب در تمامی حوزه‌ها هستیم؛ از تنظیم بازار کالاهای اساسی گرفته تا تأمین امنیت، آرامش اجتماعی و برگزاری آیین‌های مذهبی در سراسر استان همگی در شرایط مطلوب مدیریتی است.

بابایی کارنامی با اشاره به نقش تأثیرگذار استاندار مازندران در همسویی کامل دستگاه‌های اجرایی با مطالبات مردم افزود: تلاش‌های شبانه‌روزی دکتر یونسی، استاندار محترم مازندران، به‌همراه معاونان، فرمانداران و اعضای شورای تأمین استان، موجب شد تا مازندران در ایام پرتردد و پر رویداد، آرام و منسجم باقی بماند.

وی در ادامه از تعامل نزدیک دولت با مردم و هوشمندی و بصیرت جامعه مازندران تقدیر کرد و گفت: این هماهنگی میان مسئولان و مردم، دستاورد ارزشمندی است که باید قدردان آن باشیم.

رئیس کمیسیون اجتماعی مجلس با قدردانی از فرمانداران، نیروهای نظامی و امنیتی و همه خدمتگزاران مردم در استان تأکید کرد: این روحیه همدلی، جهادی و وفاداری به آرمان‌های ملت ایران، سرمایه‌ای بزرگ برای آینده کشور است.

منبع خبر "خبرآنلاین" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.