دادبود: مدیریت پسماند مازندران با جدیت بیشتری توسط شهرداران انجام شود+ فیلم

خبرآنلاین دوشنبه 10 فروردین 1405 - 10:52
ساری – معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار مازندران گفت: مدیریت پسماند مازندران با جدیت بیشتری توسط شهرداران انجام شود.

عبدالرضا دادبود در گفت و گو با خبرآنلاین اظهار داشت: در هفته نخست نوروز بالغ بر 17 میلیون گردشگر وارد استان شدند و تدارکات لازم در این زمینه اجرایی شده است.

وی افزود: در تامین اقلام ضروری، اسکان و سوخت مورد نیاز با بهترین روش و کیفیت اقدامات لازم صورت گرفته است. در حوزه حمل و نقل و ترافیک، تلاش شد سفر برای هموطنان مسیر هموارتر و مناسب تر صورت گرفت. شهرداری ها و دهیاری ها مکلف به انجام خدمات لازم داشته و رضایت خوبی از سوی مسافران در این زمینه بوده است.

مشروح مصاحبه حسین قربانی با معاون استاندار مازندران را در ویدئو مشاهده کنید.

منبع خبر "خبرآنلاین" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.