اطلاعیه شماره ۴۸ ارتش جمهوری اسلامی ایران

مشرق نیوز دوشنبه 10 فروردین 1405 - 11:25
ارتش در بیانیه‌ای اعلام کرد که ایستگاه رادار و محل استقرار نیروهای آمریکا در امارات مورد حمله پهپادی قرار گرفته است.

به گزارش مشرق، ارتش جمهوری اسلامی ایران در اطلاعیه شماره ۴۸ خود اعلام کرد:

مردم مقاوم و نستوه ایران اسلامی! پهپادهای هجومی ارتش جمهوری اسلامی ایران، از شب گذشته تا بامداد امروز، ایستگاه‌های رادار دشمن، مستقر در امارات که ماموریت کشف و رهگیری موشک‌ها و پهپادهای رزمی را به عهده داشت، مورد حمله قرار دادند.

در این موج از حملات، پهپادهای انهدامی ارتش، محل استقرار نیروهای ارتش تروریست آمریکا در امارات را هدف قرار دادند.

منبع خبر "مشرق نیوز" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.