اسرائیل در عملیات زمینی علیه ایران شرکت می کند؟

افکار نیوز دوشنبه 10 فروردین 1405 - 11:35
در حالی که هیاهوی رسانه‌های غربی درباره احتمال عملیات زمینی آمریکا علیه ایران ادامه دارد، کانال ۱۲ تلویزیون رژیم صهیونیستی هرگونه مشارکت نظامیان اسرائیلی در چنین عملیاتی را رد کرد.

طبق گزارش این رسانه، «در صورت عملیات زمینی آمریکا در ایران، سربازان اسرائیلی در این عملیات شرکت نخواهند کرد.»این خبر در حالی منتشر شده که رسانه‌های آمریکایی و غربی طی روزهای اخیر مدام در حال تکرار این خبر هستند که واشنگتن در تدارک برای اقدام زمینی علیه ایران است و شاید برخی از جزایر ایران را «بگیرد».

رسانه‌های غربی پا را از این هم فراتر گذاشته و از احتمال اقدام زمینی آمریکا برای تصاحب ذخایر اورانیوم غنی شده ایران خبر داده‌اند. در پاسخ به این هیاهوی رسانه‌ای، مقام‌های ایران بر آمادگی کامل نیروهای مسلح برای همه گزینه‌ها تاکید کرده‌اند.

رسانه معروف اقتصادی در آمریکا به نام »کوبیسی لتر» با اشاره به خبر نوشت: «خوب پس کشوری که به ایالات متحده برای ورود به این جنگ فشار آورد، بدون اجازه (آمریکا) به پارس جنوبی حمله کرد، در حین مذاکرات به حملاتش ادامه می‌دهد و کشوری که همه سازمانهای اطلاعاتیش در حال توجیه همه این عملیات است، اگر عملیات به اندازه ای خطرناک شود که نیاز به اعزام پیاده نظام شود حتی یک سرباز هم نخواهد فرستاد.»

 

منبع خبر "افکار نیوز" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.