وزارت دفاع : تنبیه متجاوزین ادامه دارد

نامه نیوز دوشنبه 10 فروردین 1405 - 11:37
سردار ابن الرضا گفت: تا تنبیه متجاوزین ادامه می دهیم
پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

 سرپرست وزارت دفاع ایران در گفتگوی تلفنی با وزیر دفاع ترکیه:

ایران با تمام قوا مسیر تنبیه کامل متجاوزین و ایجاد بازدارندگی موثر و اطمینان از این که جنگ و تجاوز تکرار نخواهد شد را ادامه خواهد داد.

جمهوری اسلامی ایران برغم آگاهی و عدم اعتماد به آمریکا به جهت اثبات حسن نیت خود و احترام به کشورهای منطقه ضمن موافقت با مذاکرات تلاش کرد از طریق ابزار دیپلماسی و گفتگو سایه جنگ را از منطقه دور کند اما حمله نظامی آمریکا و رژیم صهیونیستی راه دیگری جز دفاع از خود را برای جمهوری اسلامی ایران باقی نگذاشت.

​وزیر دفاع ترکیه نیز در این گفتگو با تسلیت به مناسبت شهادت رهبر معظم انقلاب و سایر مقامات دفاعی و نظامی کشورمان، حمله به ایران را نقض جدی حقوق بین الملل دانست.

 

منبع خبر "نامه نیوز" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.