هاآرتص: ونس بیش از ویتکاف و کوشنر آماده مذاکره با ایران است

عصر ایران دوشنبه 10 فروردین 1405 - 11:51
هاآرتص نوشته است: ونس قطعاً بیش از بسیاری از کارمندان حرفه‌ای وزارت خارجهٔ روبیو، یا حتی ویتکاف و کوشنر، برای مذاکره با ایران آماده است، زیرا کسب‌وکار شخصی ویتکاف و کوشنر به سرمایهٔ عرب‌ها وابسته است.

روزنامه‌ صهیونیستی هاآرتص مدعی شد: جی دی ونس، معاون ترامپ به دنبال خروج سریع از جنگ ایران است؛ به نظر می‌رسد این که اسرائیل در آن شرایط چه سرنوشتی پیدا می‌کند، برای او اهمیتی ندارد.

به گزارش جماران، در جلسهٔ کابینه پنجشنبه گذشته، ترامپ به وزیران و دستیارانش اطلاع داد که ونس رهبری مذاکرات آتش‌بس با ایران را بر عهده دارد.

برخی از مقامات کاخ سفید، «اعضای نامشخص دولت اسرائیل» را متهم به بدنام کردن ونس کردند.

روزنامه‌ صهیونیستی هاآرتص مدعی شد: در مورد انتخاب ونس به عنوان رهبری مذاکرات با ایران، یک نظریه در واشنگتن این است که ایران کسی است که ونس را خواسته و آنچه خواسته را دریافت کرده است.

هاآرتص نوشته است: ونس قطعاً بیش از بسیاری از کارمندان حرفه‌ای وزارت خارجهٔ روبیو، یا حتی ویتکاف و کوشنر، برای مذاکره با ایران آماده است، زیرا کسب‌وکار شخصی ویتکاف و کوشنر به سرمایهٔ عرب‌ها وابسته است.

ونس می‌خواهد به مسئله ایران پایان دهد و واقعاً برایش مهم نیست که این امر اسرائیل را در چه وضعیتی رها می‌کند.

بیشتر آمریکایی‌ها نیز می‌خواهند به این جنگ پایان دهند؛ آن‌ها نیز واقعاً برایشان مهم نیست عربستان سعودی، قطر یا ترکیه چه بهایی را پرداخت خواهند کرد.

اگر ونس فرصتی پیدا کند که اسرائیل را سرگردان و بی‌پناه رها کند، آن برایش یک امتیاز اضافی محسوب می‌شود.

پربیننده ترین پست همین یک ساعت اخیر

منبع خبر "عصر ایران" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.