تعداد شهدای حمله پهپادی به زنجان به چهار نفر افزایش یافت

خبرگزاری مهر دوشنبه 10 فروردین 1405 - 11:58
زنجان- مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان زنجان گفت: تعداد شهدای حمله پهپادی بامداد امروز (دوشنبه) رژیم صهیونیستی-آمریکایی به یک منزل مسکونی در شهر زنجان به چهار نفر افزایش یافت.

به گزارش خبرگزاری مهر،  حکمت الله هاشمی با اشاره به جزئیات این حادثه اظهار کرد: این حمله حوالی ساعت چهار بامداد رخ داد که طی آن هفت نفر از هم استانی‌ها دچار آسیب شدند.

وی افزود: پس از پایان عملیات آواربرداری و تلاش نیروهای امدادی همراه با سگ‌های زنده‌یاب، تعداد شهدا به چهار تن رسید و سه مصدوم نیز از زیر آوار زنده بیرون کشیده شدند.

هاشمی با بیان اینکه عملیات انتقال پیکر شهدا و مجروحان انجام شده است، از شهروندان خواست برای تسهیل در روند امدادرسانی، از تجمع در محل حوادث مشابه خودداری کنند.

منبع خبر "خبرگزاری مهر" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.