عارف: دشمن التماس می‌کند تا درباره تنگه هرمز مذاکره کنیم

خبرگزاری مهر دوشنبه 10 فروردین 1405 - 12:02
معاون اول رئیس‌جمهور با بیان اینکه نیروهای مسلح ما یکی از قدرتمندترین‌های جهان هستند، گفت: متجاوزان حالا التماس می‌کنند درباره تنگه هرمز مذاکره کنیم.

به گزارش خبرگزاری مهر، محمدرضا عارف در صفحه شخصی خود در فضای مجازی، بخشی از اظهاراتش در تماس با برخی اساتید دانشگاه را منتشر کرد و نوشت: «نیروهای مسلح ما یکی از قدرتمندترین های جهان هستند. ما متجاوزان را له کردیم؛ آنها حالا التماس می‌کنند درباره تنگه هرمز مذاکره کنیم. اما باید دید واقعا چقدر آماده‌اند امتیازهای لازم را بدهند. آنها باید این جمله طلایی را بگویند؛ ما دیگر به ایران تجاوز نخواهیم کرد و تمام حقوق بین المللی ایران را به رسمیت می شناسیم. خواهیم دید چه خواهد شد!»

منبع خبر "خبرگزاری مهر" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.