حمله پهپادی به ایستگاه رادار و محل استقرار نیروهای آمریکا در امارات/ ارتش اطلاعیه جدید داد

خبرآنلاین دوشنبه 10 فروردین 1405 - 12:05
ارتش اعلام کرد: پهپادهای انهدامی ارتش، محل استقرار نیروهای ارتش تروریست آمریکا در امارات را هدف قرار دادند.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین به نقل از ارتش، روابط عمومی ارتش اعلام کرد: ایستگاه‌های رادار و محل استقرار نیروهای آمریکا در امارات مورد اصابت پهپادهای ارتش جمهوری اسلامی ایران قرار گرفت.

 متن اطلاعیه شماره ۴۸ به این شرح است: 

بسم الله الرحمن الرحیم

مردم مقاوم و نستوه ایران اسلامی! پهپادهای هجومی ارتش جمهوری اسلامی ایران، از شب گذشته تا بامداد امروز، ایستگاه‌های رادار دشمن، مستقر در امارات که ماموریت کشف و رهگیری موشک‌ها و پهپادهای رزمی را به عهده داشت، مورد حمله قرار دادند. 

همچنین در این موج از حملات، پهپادهای انهدامی ارتش، محل استقرار نیروهای ارتش تروریست آمریکا در امارات را هدف قرار دادند.

۳۱۲۱۸

منبع خبر "خبرآنلاین" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.