آئین تشییع پیکر ۲ شهید گرانقدر در شاهرود؛ مردم سنگ تمام گذاشتند

خبرگزاری مهر دوشنبه 10 فروردین 1405 - 12:08
شاهرود- آئین تشییع باشکوه «امیرحسین بختیاری و ابوالفضل حاج‌محمدی» دو شهید گرانقدر مدافع وطن باحضور مردم قدرشناس و شهید پرور شهرستان شاهرود برگزار شد.

به گزارش خبرنگار مهر، آیین معنوی تشییع شهدای مدافع وطن امیرحسین بختیاری و ابوالفضل حاج‌محمدی صبح دوشنبه با حضور پرشور مردم قدرشناس شاهرود از معراج الشهدای کانون بسیج شاهرود برگزار شد.

اقشار مختلف مردم در این مراسم معنوی با شعارهای مرگ بر اسرائیل و مرگ بر آمریکا بار دیگر جنایات دشمن مستکبر علیه مردم غیور کشورمان را محکوم کردند.

جمعی از مسئولان استانی و شهرستانی، خانواده های معزز شهدا، ایثارگران و جانبازان در این آیین باشکوه حضور داشتند.

شهیدان امیرحسین بختیاری و ابوالفضل حاج‌محمدی از سربازان پدافند هوایی ارتش جمهوری اسلامی ایران بودند که در روز ششم فروردین ماه در تهران به دست متجاوزان آمریکایی - صهیونیستی به شهادت رسیدند.

آیین تشییع این دو شهید گرانقدر در شهر رویان زادگاه این دو شهید گرانقدر ادامه پیدا کرد و در نهایت این دو مدافع وطن در گلزار شهدای این شهر به خاک سپرده شدند.

استان سمنان ۲۲ شهید گرانقدر را از ابتدای جنگ رمضان تقدیم انقلاب اسلامی کرده است.

منبع خبر "خبرگزاری مهر" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.