صدور هشدار نارنجی هواشناسی در خوزستان؛ تقویت سامانه بارشی از امروز

خبرگزاری مهر دوشنبه 10 فروردین 1405 - 12:08
اهواز - مدیرکل هواشناسی استان خوزستان از صدور هشدار سطح نارنجی هواشناسی در خصوص بارش باران خبر داد.

محمد سبزه‌زاری در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: پیرو هشدار زرد شماره ۲ مورخ ۸ فروردین ۱۴۰۵، بررسی آخرین نقشه‌های پیش‌یابی نشان می‌دهد سامانه بارشی از اواسط وقت امروز تا اواسط وقت فردا سه‌شنبه در استان تقویت خواهد شد.

سبزه‌زاری افزود: فعالیت این سامانه سبب رگبار و رعدوبرق، وزش بادهای متوسط تا نسبتاً شدید همراه با تندبادهای لحظه‌ای در مناطق شمالی، شمال‌شرقی، شرقی و ارتفاعات استان خواهد شد.

مدیرکل هواشناسی خوزستان ادامه داد: همچنین احتمال ریزش تگرگ در مناطق مستعد و بارش برف در ارتفاعات استان پیش‌بینی می‌شود.

منبع خبر "خبرگزاری مهر" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.