عارف: متجاوزان را له کردیم

صدا و سیما دوشنبه 10 فروردین 1405 - 12:11
معاون اول رئیس‌جمهور با بیان اینکه نیرو‌های مسلح ما یکی از قدرتمندترین‌های جهان هستند، گفت: متجاوزان حالا التماس می کنند درباره تنگه هرمز مذاکره کنیم.

عارف: متجاوزان را له کردیم

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، محمد رضا عارف در صفحه شخصی خود در فضای مجازی، بخشی از اظهاراتش در تماس با برخی اساتید دانشگاه را منتشر کرد و نوشت: نیرو‌های مسلح ما یکی از قدرتمندترین‌های جهان هستند. ما متجاوزین را له کردیم؛ آنها حالا التماس می‌کنند درباره تنگه هرمز مذاکره کنیم. اما باید دید واقعا چقدر آماده‌اند امتیاز‌های لازم را بدهند.

وی تاکید کرد: آنها باید این جمله طلایی را بگویند، ما دیگر به ایران تجاوز نخواهیم کرد و تمام حقوق بین المللی ایران را به رسمیت می‌شناسیم. خواهیم دید چه خواهد شد!

منبع خبر "صدا و سیما" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.