عارف: دشمن التماس می کند درباره تنگه هرمز مذاکره کنیم | باید یک جمله طلایی به ما بگویند

همشهری آنلاین دوشنبه 10 فروردین 1405 - 12:17
معاون اول رئیس‌جمهوری با تاکید بر اینکه نیروهای مسلح ایران از قدرتمندترین‌های جهان هستند، تصریح کرد: ما متجاوزین را له کردیم؛ آنها حالا التماس می‌کنند، درباره تنگه هرمز مذاکره کنیم. اما باید دید واقعا چقدر آماده‌اند امتیازهای لازم را بدهند.

به گزارش همشهری آنلاین محمدرضا عارف در حساب کاربری خود در شبکه اجتماعی ایکس با اشاره به تماسش با برخی از استادان دانشگاه، نوشت: «نیروهای مسلح ما یکی از قدرتمندترین‌های جهان هستند. ما متجاوزین را له کردیم؛ آنها حالا التماس می‌کنند، درباره تنگه هرمز مذاکره کنیم.

اما باید دید واقعا چقدر آماده‌اند، امتیازهای لازم را بدهند. آنها باید این جمله طلایی را بگویند؛ ما دیگر به ایران تجاوز نخواهیم کرد و تمام حقوق بین‌المللی ایران را به رسمیت می‌شناسیم. خواهیم دید چه خواهد شد.»

منبع خبر "همشهری آنلاین" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.