ادامه مسابقات لیگ برتر به صورت متمرکز و مجتمع در یکی از استانهای کشور از اوایل اردیبهشت آغاز میشود.
به گزارش
گروه ورزشی خبرگزاری صدا و سیما، به نقل از روابط عمومی سازمان لیگ فوتبال ایران، روز یکشنبه ۸ فروردین جلسهای درخصوص نحوه ادامه برگزاری مسابقات بیست وپنجمین دوره لیگ برتر با حضور رئیس فدراسیون فوتبال و رئیس سازمان لیگ و مسئولینی از سازمان لیگ و فدراسیون برگزار شد.
در این جلسه که مهدی تاج رئیس فدراسیون، حیدر بهاروند نایب رییس فدراسیون و رئیس سازمان لیگ و سایر مدیران سازمان لیگ و فدراسیون فوتبال حضور داشتند، مقرر شد ادامه مسابقات لیگ برتر به صورت متمرکز و مجتمع در یکی از استانهای کشور از اوایل اردیبهشت آغاز شود. استان محل برگزاری مسابقات، با در نظر گرفتن شرایط حاکم و ویژگیهای متعدد از جمله تعداد زمینها و اماکن اقامتی، انتخاب و در روزهای آتی اطلاع رسانی میشود.
بدیهی است باشگاههای حاضر در لیگ برتر، روند تمرینات و آمادهسازی تیمهای خود را با توجه به شرایط فعلی و در نظر گرفتن مدت باقیمانده تا شروع مسابقات، انجام خواهند داد.
منبع خبر "
صدا و سیما" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد.
(ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.