حضور میدانی مسئولان و حفظ سرمایه اجتماعی برای پیشبرد امور ضروری است

خبرگزاری مهر دوشنبه 10 فروردین 1405 - 12:37
فریدن -  نماینده مردم فریدن، فریدونشهر، چادگان و بوئین‌میاندشت در مجلس، بر لزوم حفظ وحدت، همراهی مسئولان با مردم و پیگیری مستمر امور اجرایی تأکید کرد و خواستار حفظ و تقویت سرمایه اجتماعی شد.

به گزارش خبر نگار مهر ، حجت الاسلام اسماعیل سیاوشی پیش از ظهر دوشنبه در نشست شورای اداری شهرستان فریدن ضمن تبریک سال نو، بر اهمیت حضور فعال مسئولان در کنار مردم و ادامه بدون وقفه امور اجرایی و خدماتی تأکید کرد.

سیاوشی با قدردانی از حضور مسئولان و مدیران دستگاه‌های اجرایی، حضور مردم در صحنه و همراهی آنان را یکی از مهم‌ترین پشتوانه‌های کشور در عبور از شرایط مختلف دانست و خواستار حفظ و تقویت این سرمایه اجتماعی شد.

نماینده مردم منطقه فریدن در مجلس شورای اسلامی همچنین از تلاش‌های امام جمعه، فرماندار و مجموعه مدیران شهرستان قدردانی کرد و افزود: مسئولان باید علاوه بر انجام وظایف اداری، حضور میدانی در میان مردم و مشارکت در برنامه‌های اجتماعی و فرهنگی را در دستور کار قرار دهند.

حجت الاسلام سیاوشی با اشاره به شرایط جاری کشور، بر ضرورت حفظ وحدت و پرهیز از حاشیه‌ها تأکید کرد و گفت: در شرایط فعلی، حفظ همدلی و انسجام میان مسئولان و مردم اهمیت ویژه‌ای دارد و باید از هرگونه اقدام یا اظهارنظری که موجب ایجاد اختلاف یا تضعیف این وحدت شود، پرهیز کرد.

وی همچنین از همکاری شوراهای اسلامی و دهیاران در روستاهای شهرستان قدردانی کرد و بیان داشت: همراهی مجموعه‌های محلی و مشارکت مردم در مدیریت امور، نقش مهمی در ایجاد آرامش و پیشبرد برنامه‌ها دارد.

سیاوشی از مسئولان خواست با حضور فعال در میان مردم، تقویت روحیه همبستگی اجتماعی و ادامه خدمت‌رسانی مؤثر، زمینه پیشبرد برنامه‌های توسعه‌ای شهرستان را فراهم کنند.

منبع خبر "خبرگزاری مهر" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.