نیاز مبرم به تمام گروه‌های خونی در بندرلنگه

خبرگزاری مهر دوشنبه 10 فروردین 1405 - 12:59
بندرلنگه - اداره انتقال خون بندرلنگه با صدور اطلاعیه‌ای فوری، از نیاز شدید به تمام گروه‌های خونی خبر داد و از شهروندان برای اهدای خون دعوت به عمل آورد.

به گزارش خبرگزاری مهر، اداره انتقال خون بندرلنگه روز یکشنبه در اطلاعیه‌ای اعلام کرد که ذخایر خونی این مرکز در وضعیت مطلوبی قرار ندارد و هم‌اکنون با نیاز مبرم به تمام گروه‌های خونی مواجه است.

در این اطلاعیه از همه همشهریان گرامی شهرستان بندرلنگه خواسته شده است که با حضور به‌موقع و سخاوتمندانه خود، یاری‌گر بیماران نیازمند به خون و فرآورده‌های خونی باشند.

بر اساس اعلام اداره انتقال خون بندرلنگه، شهروندان می‌توانند همه روزه (به جز روزهای تعطیل) از ساعت ۸ صبح تا ۱۳ ظهر برای اهدای خون به این مرکز مراجعه کنند.

منبع خبر "خبرگزاری مهر" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.