به گزارش خبرگزاری مهر، اداره انتقال خون بندرلنگه روز یکشنبه در اطلاعیهای اعلام کرد که ذخایر خونی این مرکز در وضعیت مطلوبی قرار ندارد و هماکنون با نیاز مبرم به تمام گروههای خونی مواجه است.
در این اطلاعیه از همه همشهریان گرامی شهرستان بندرلنگه خواسته شده است که با حضور بهموقع و سخاوتمندانه خود، یاریگر بیماران نیازمند به خون و فرآوردههای خونی باشند.
بر اساس اعلام اداره انتقال خون بندرلنگه، شهروندان میتوانند همه روزه (به جز روزهای تعطیل) از ساعت ۸ صبح تا ۱۳ ظهر برای اهدای خون به این مرکز مراجعه کنند.












