فرماندار و نماینده مردم بروجرد با خانواده شهید «علی آریا» دیدار کردند

خبرگزاری مهر دوشنبه 10 فروردین 1405 - 13:12
بروجرد - فرماندار و نماینده مردم بروجرد در مجلس شورای اسلامی با خانواده شهید «علی آریا» دیدار کردند.

به گزارش خبرنگار مهر، «قدرت الله ولدی» فرماندار بروجرد، «فاطمه مقصودی» نماینده مردم بروجرد و اشترینان در مجلس شورای اسلامی و مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران لرستان با خانواده شهید «علی آریا» در شهدای جنگ رمضان دیدار کردند.

فرماندار و نماینده مردم بروجرد با خانواده شهید «علی آریا» دیدار کردند

فرماندار بروجرد در این دیدار، گفت: خانواده شهدا چشم‌وچراغ این نظام و انقلاب هستند و شهیدان جنگ رمضان توسط شرورترین انسان‌های روی زمین به شهادت رسیده‌اند.

وی ضمن تقدیر از استقامت و پایداری خانواده‌های شهدا، اضافه کرد: مردم در ۳۰ روز گذشته با حضور در کف خیابان، پابه‌پای نیروهای مسلح و خانواده‌های شهدا، پای‌کار بوده‌اند.

نماینده مردم بروجرد در مجلس شورای اسلامی نیز در این دیدار، گفت: شهدای جنگ ۱۲ روزه سرباز نظام بوده‌اند و شهید دکتر «آریا» در حال انجام‌وظیفه به‌عنوان یک ایثارگر به شهادت رسید.

فرماندار و نماینده مردم بروجرد با خانواده شهید «علی آریا» دیدار کردند

مقصودی، افزود: خانواده شهدا با استقامت و پایداری خود با غم ازدست‌دادن عزیزانشان، همچنان پای‌کار نظام و انقلاب هستند و دکتر شهید «آریا» به‌عنوان یک نخبه علمی جان خود را در راه نظام و انقلاب تقدیم کرد.

شهید دکتر «علی آریا» روز ۱۲ اسفندماه در حین انجام‌وظیفه در تهران به شهادت رسید.

منبع خبر "خبرگزاری مهر" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.