دیدار سرپرست فدراسیون کوهنوردی با پرسنل آتش نشانی شهرداری خرم آباد

خبرآنلاین دوشنبه 10 فروردین 1405 - 13:44
سرپرست فدراسیون کوهنوردی و صعود های ورزشی با رییس و پرسنل سازمان آتش نشانی شهرداری خرم‌آباد دیدار کرد .

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین از لرستان،  سید آرش قیاسیان سرپرست فدراسیون کوه نوردی و صعودهای ورزشی در سفر به خرم آباد به همراه رییس و پرسنل هیات کوه نوردی و صعودهای ورزشی استان با حضور در محل ساختمان اداری و ایستگاه شماره ۷ با ریاست و پرسنل سازمان آتش نشانی دیدار کردند.

 این دیدار به پاس قدردانی از مجاهدت های شبانه روزی و ایثارگرانه آتش نشانان صورت گرفت که در روزهای اخیر با فداکاری مضاعف مشغول به خدمت رسانی به هموطنان آسیب دیده از حملات و حوادث ناشی از جنگ و دیگر حوادث هستند.

دیدار سرپرست فدراسیون کوهنوردی با  پرسنل آتش نشانی شهرداری خرم آباد

رئیس فدراسیون کوه نوردی و صعودهای ورزشی در این دیدار ضمن خدا قوت جامعه کوه نوردی به آتش نشانان بر آمادگی کوه نوردان و و امدادگران ورزشی برای همکاری و هم افزایی با آتش نشانی در شرایط بحرانی تاکید کرد.

منبع خبر "خبرآنلاین" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.