خانواده دوومیدانی به پویش ایران ما پیوستند

صدا و سیما دوشنبه 10 فروردین 1405 - 13:52
اعضاء تیم ملی دو و میدانی به پویش "ایران ما" جمعیت هلال احمر پیوستند.

خانواده دوومیدانی به پویش ایران ما پیوستند

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری صدا و سیما،در جلسه‌ای با حضور امیر زارعی سرپرست اداره کل ورزش و جوانان خراسان رضوی، علی کفاشیان عضو هیات رئیسه فدراسیون دوومیدانی، هاشم صیامی نایب رئیس فدراسیون دوومیدانی، دکتر منیری مدیرعامل جمعیت هلال احمر خراسان رضوی، هادی سپهرزاد سرمربی تیم ملی دوومیدانی و به میزبانی دکتر امین زاده مدیرعامل موسسه تربیت بدنی بنیاد کرامت رضوی و رئیس هیات دوومیدانی خراسان رضوی، اعضاء تیم ملی بزرگسالان دوومیدانی با پیام همراهی با امدادگران به پویش "ایران ما" جمعیت هلال احمر پیوستند.

ملی‌پوشان بزرگسالان دو و میدانی کشورمان به منظور حضور در بازی‌های ساحلی آسیا که اردیبهشت‌ماه سال جاری در سانیا چین برگزار می‌شود، تمرینات آماده‌سازی خود را در ورزشگاه امام رضا (ع) مشهد مقدس پیگیری خواهند کرد.

علی امیریان، محمدرضا طیبی، صادق صمیمی، حسن عجمی، پارسا شادنیا، مجتبی زاهدی، امیر رضا معین پور، زهرا زارعی ورزشکارانی هستند که به همراه امیر الوند، امین رهبر، مهدی زمانی و هادی سپهرزاد بعنوان کادر فنی در این اردو حضور دارند.

در این جلسه صیامی نایب رئیس فدراسیون دوومیدانی ضمن آرزوی پیروزی کشور در جنگ تحمیلی از تمام نهاد‌های میزبان این اردو خصوصا تربیت بدنی بنیاد کرامت رضوی که با در اختیار قراردادن پیست دوومیدانی و امکانات رفاهی سهم بسزایی در برپایی این اردوی آمادگی دارد، تشکر و قدردانی کرد و پوشیدن لباس هلال احمر را برای ورزشکاران افتخار بزرگی دانست.

در ادامه جلسه دکتر امین زاده ضمن خیرمقدم به اعضاء کادر فنی و بازیکنان تیم ملی دوومیدانی، مشهد را در سایه حرم امام رضا علیه السلام شهری امن نامید و آرزوی امیدواری کرد که در این شرایط سخت کشور ورزشکاران بتوانند با توجه به امکانات و شرایط مطلوب در مشهد آمادگی خود را برای مسابقات پیش رو حفظ و ارتقاع دهند و نتایج خوب گذشته را تکرار کنند تا دشمنان ایران بدانند که مردم ایران در هر شرایطی پای کشور خود ایستاده‌اند.

دکتر زارعی سرپرست اداره کل ورزش و جوانان خراسان رضوی نیز در ادامه ضمن تسلیت شهادت قائد ملت ایران افزود: مشهد علاوه بر امن بودن در این شرایط جنگی با توجه به شرایط و امکانات مطلوب می‌تواند پایگاه مهمی برای وزارت ورزش و فدراسیون‌ها باشد که اردوی‌های تیم‌های ملی را در این شهر برگزار نمایند.

کفاشیان عضو هیات رئیسه فدراسیون دوومیدانی نیز ضمن تشکر از آستان قدس رضوی بابت فراهم کردن امکانات برای برپایی این اردو ادامه داد: هر کسی در این شرایط جنگی وظیفه‌ای دارد و شما ورزشکاران نیز همچون دلاور مردان جبهه نبرد حق علیه باطل وظیفه افتخار آفرینی دارید و باید بیشتر تلاش کنید و نباید به خاطر شرایط جنگی عقب بمانید چرا که باید آمادگی خود را به تمام دنیا نشان دهید که ما ایرانی‌ها در هیچ شرایطی از تلاش دست نخواهیم کشید و با مدال آوری شما در مسابقات آینده این مهم را به مردم دنیا ثابت خواهید کرد.

دکتر منیری مدیرعامل جمعیت هلال احمر خراسان رضوی نیز در پایان این جلسه ضمن آرزوی موفقیت برای ورزشکاران در مسابقات، عضویت ورزشکاران به پویش "ایران ما" را تبریک گفت و افزود: این عضویت پیام همراهی با ۱۲۰ هزار عضو افتخاری امدادگران جمعیت هلال احمر می‌باشد که قدمت ۱۰۳ ساله دارد.

منبع خبر "صدا و سیما" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.