به گزارش خبرنگار مهر، جمعی از هنرمندان حوزه هنرهای نمایشی استان کردستان ظهر دوشنبه با حضور در پایگاه انتقال خون سنندج، در پویش فرهنگی و اجتماعی «بونیشتمان» شرکت کرده و اقدام به اهدای خون کردند.
این برنامه به مناسبت روز جهانی تئاتر برگزار شد و در آن علیاصغر دریایی مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کردستان به همراه تعدادی از کارکنان این اداره کل نیز حضور داشته و در این اقدام انساندوستانه مشارکت کردند.
شرکتکنندگان در این پویش با اشاره به شرایط حساس جامعه و افزایش نیاز به خون، بر همبستگی با مردم تأکید کرده و همراهی خود را در کمک به آسیبدیدگان نشان دادند.

هنرمندان کردستان در این رویداد بار دیگر بر نقش اجتماعی خود تأکید کرده و نشان دادند در کنار فعالیتهای هنری، در عرصههای انسانی و اجتماعی نیز حضوری فعال دارند.
بر اساس این گزارش، پویش «بونیشتمان» با شعار «وطن یعنی کنار هم ایستادن» علاوه بر اهدای خون، شامل برنامههای متنوع فرهنگی، اجتماعی و هنری در روزهای آینده خواهد بود.
همچنین طبق برنامهریزیهای انجام شده، در ادامه این پویش، فردا ۱۱ فروردینماه فعالان قرآنی و کانونهای مساجد استان کردستان نیز با حضور در مراکز انتقال خون، در این اقدام مشارکت خواهند کرد.













