طالبان درباره جنگ آمریکا و اسرائیل علیه ایران اظهارنظر کرد | خوشحال می شویم اگر برنده این جنگ...

همشهری آنلاین دوشنبه 10 فروردین 1405 - 14:06
والی طالبان در هلمند گفت ما با پیروزی ایران علیه آمریکا و اسرائیل خوشحال می‌شویم.

به گزارش همشهری آنلاین، «امان‌الدین منصور»، والی حکومت طالبان در هلمند در نشستی در بدخشان تصریح کرد جریان‌های تکفیری، داعش و حزب‌التحریر از حمایت مردم از ایران تعجب می‌کنند، اما ما از پیروزی ایران علیه کفار خوشحال هستیم.

وی با انتقاد از جریان‌های تکفیری در مخالفت با ایران تصریح کرد: ایران در برابر کفار می‌جنگد، تو که خود را مسلمان می‌دانی اما حامی و پشتیبان کفار هستی، چه جوابی داری؟ این‌ها اهل قبله هستند و ما از پیروزی‌شان خوشحالیم و انشاالله در میدان جنگ نیز پیروز خواهند شد.

والی هلمند در ادامه به حملات جاری پاکستان به افغانستان اشاره کرد و افزود این حملات به دستور آمریکا انجام می‌شود و پس از سفر فرمانده ارتش پاکستان به واشنگتن و دیدار با مقامات آمریکایی آغاز شده است.

امان‌الدین منصور همچنین با یادآوری مقاومت طالبان در برابر آمریکا و ناتو گفت آنها در دوران اشغال افغانستان با امکانات محدود از این کشور دفاع کرده‌اند و اکنون با امکانات بیشتر و دست‌های پر، آماده مقابله با هرگونه تجاوز و تهدید بیرونی هستند.

وی تصریح کرد: همین امارت اسلامی و مجاهدین، همان‌گونه که در ۲۰ سال دوره اشغال آمریکا و هم‌پیمانانش با دست خالی از این سرزمین، دین و خاک حمایت کردند، امروز انشاالله با دست‌های پر و ایمان همانند گذشته آماده دفاع از کشور هستند.

منبع خبر "همشهری آنلاین" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.