مدیر سازمان تیمهای ملی تیراندازی گفت: تجاوز دشمنان سبب افزایش صلابت و اقتدار کشور عزیزمان شد و وحدت و همبستگی بیشتر مردم را رقم زد.
امید نجاری، در خصوص جنگ رمضان و تجاوز آمریکا و رژیم صهیونیستی به کشورمان اظهار داشت: در ابتدا بر روح پرفتوح جمیع شهدا بخصوص رهبر شهید عزیزمان و آنان که برای برپایی ایین حق رنجها تحمل کردند، سلام میفرستم. هیچ واژهای نمیتواند درد از دست رفتن جان انسانهای بیگناه، بهویژه کودکان معصوم میناب را توصیف کند. ریخته شدن خون بیگناهان زخمی بر وجدان بشریت است. جهان بیش از هر زمان دیگری به انسانیت، همدلی و صلح نیاز دارد تا هیچ مادری داغ فرزند نبیند.
وی در ادامه افزود: اینجانب در این روزهای حساس، ضمن ابراز همبستگی با خانوادههای داغدار و آسیبدیدهی جنگ تجاوزکارانه و غیرقانونی دولت ترامپ و رژیم جنایتکار وکودک کش اسرائیل علیه ایران، این حملات ناجوانمردانه را بهشدت محکوم میکنم. این تجاوز تنها سبب افزایش صلابت و اقتدار کشور عزیزم شد بلکه موجب تقویت وحدت و همبستگی بیشتر مردم خواهد شد. ایران همواره نشان داده است که کشوری قدرتمند، مستحکم و تسلیمناپذیر است و در پشت این نظام، مردمی استوار، همدل و سربلند ایستادهاند.
مدیر سازمان تیمهای ملی فدراسیون تیراندازی تصریح کرد: با آرزوی سلامتی همه مدافعان وطن و بهامید پیروزی مقتدرانه رزمندگان اسلام و جبهه مقاومت و نابودی همه دشمنان میهن عزیزم ایران، به دشمنان یادآوری میکنم ما همان پارسیانیم که به لطف خدا و برای انجام ماموریتی بزرگ به مکتب شیعه مجهز شدهایم.
منبع خبر "
صدا و سیما" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد.
(ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.