عارف: متجاوزان التماس می‌کنند تا درباره تنگه هرمز مذاکره کنیم + جزئیات

شمال نیوز دوشنبه 10 فروردین 1405 - 14:37
معاون اول رئیس جمهور: متجاوزان التماس می‌کنند تا درباره تنگه هرمز مذاکره کنیم + جزئیات

شمال نیوز: محمدرضا عارف معاون اول رئیس جمهور در تماس با برخی اساتید دانشگاه گفت: ما متجاوزین را له کردیم؛ آنها حالا التماس می‌کنند درباره تنگه هرمز مذاکره کنیم. اما باید دید واقعا چقدر آماده‌اند، امتیازهای لازم را بدهند.

به گزارش شمال نیوز، محمدرضا عارف معاون اول رئیس جمهور در تماس با برخی اساتید دانشگاه گفت: ما متجاوزین را له کردیم؛ آنها حالا التماس می‌کنند، درباره تنگه هرمز مذاکره کنیم.

 

 اما باید دید واقعا چقدر آماده‌اند، امتیازهای لازم را بدهند.

 

 آنها باید این جمله طلایی را بگویند؛ ما دیگر به ایران تجاوز نخواهیم کرد و تمام حقوق بین‌المللی ایران را به رسمیت می‌شناسیم. 

 

 خواهیم دید چه خواهد شد.

 

پیام+عارف


منبع خبر "شمال نیوز" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.