مشارکت ۹.۳ میلیارد تومانی مردم کردستان در پویش «همدلی مثبت ماه»

خبرگزاری مهر دوشنبه 10 فروردین 1405 - 14:38
سنندج- مدیرکل بهزیستی کردستان از مشارکت گسترده مردم در پویش «همدلی مثبت ماه» خبر داد و گفت: بیش از ۹ میلیارد و ۳۰۰ میلیون تومان زکات فطره برای حمایت از جامعه هدف بهزیستی جمع‌آوری شده است.

به گزارش خبرنگار مهر، حسین رسولی ظهر دوشنبه با اعلام این خبر به رسانه‌های کردستان و با اشاره به نقش‌آفرینی مردم استان کردستان در پویش «همدلی مثبت ماه»، اظهار کرد: در ایام عید فطر، مردم مؤمن و نوع‌دوست استان علی‌رغم شرایط خاص، با حضور داوطلبانه خود جلوه‌ای از همدلی و ایثار را به نمایش گذاشتند.

وی افزود: این حرکت خیرخواهانه نشان‌دهنده هم‌افزایی مطلوب میان مردم و دستگاه‌های اجرایی و بیانگر تقویت انسجام اجتماعی در استان است.

مدیرکل بهزیستی استان کردستان ادامه داد: در جریان اجرای این پویش، مبلغ ۹ میلیارد و ۳۰۰ میلیون تومان زکات فطره از سوی مردم به بهزیستی استان پرداخت شده که نمادی از روحیه نوع‌دوستی و همبستگی اجتماعی در کردستان به شمار می‌رود.

رسولی با بیان اینکه این مشارکت شامل کمک‌های نقدی، غیرنقدی و خدمات داوطلبانه بوده است، گفت: این منابع در راستای تأمین نیازهای زنان سرپرست خانوار، ایتام، افراد دارای معلولیت و سایر خانواده‌های نیازمند هزینه شده است.

وی در پایان از مشارکت گسترده مردم استان قدردانی کرد و آن را سرمایه‌ای ارزشمند برای تداوم فعالیت‌های حمایتی عنوان کرد.

منبع خبر "خبرگزاری مهر" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.