سخنگوی قرارگاه مرکزی خاتم‌الانبیاء: حمله به آب‌شیرین‌کن کویت، نشانه رذالت صهیونیست‌ها است

خبرآنلاین دوشنبه 10 فروردین 1405 - 14:41
سخنگوی قرارگاه مرکزی خاتم‌الانبیا(ص) با محکوم کردن حمله رژیم صهیونیستی به تأسیسات آب‌شیرین‌کن کویت، این اقدام را سناریویی برای متهم‌سازی ایران دانست.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، بنابر روایت  ایسنا، سرهنگ دوم پاسدار ابراهیم ذوالفقاری سخنگوی قرارگاه مرکزی خاتم الانبیا (ص) با بیان اینکه «تجاوز ددمنشانه رژیم صهیونیستی به آب شیرین کن کشور کویت به بهانه متهم سازی جمهوری اسلامی ایران که در ساعات گذشته صورت گرفت، نشانه رذالت و پستی اشغالگران صهیونیستی است»، تصریح کرد: اعلام می‌داریم همچنان، پایگاه‌ها و نظامیان آمریکایی و منافع آنها در منطقه و زیرساخت‌ها و تاسیسات نظامی، امنیتی و اقتصادی رژیم صهیونیستی مورد هدف قدرتمند ما خواهند بود. کشورهای منطقه غرب آسیا ضروری است نسبت به فتنه انگیزی دشمنان آمریکای صهیونیستی برای بی ثبات سازی و نابودسازی منطقه هوشیار باشند و به حضور ارتش آمریکای جنایتکار و صهیونیست‌های اشغالگر در منطقه، پایان دهند.

۳۱۲۱۸

منبع خبر "خبرآنلاین" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.