نوروز پر تردد در کرمانشاه / ناوگان عمومی، جاده‌ها را پر کرد!

خبرآنلاین دوشنبه 10 فروردین 1405 - 14:44
مدیرکل راهداری و حمل‌ و نقل جاده‌ای استان کرمانشاه گفت:۴۸ هزار مسافر توسط ناوگان حمل و نقل عمومی جابجا شدند و نشان دادند که جاده‌های استان در این ایام، شاهد رفت و آمدی گسترده بوده‌اند.

علی سلیمی، در گفت وگو با خبرنگارخبرآنلاین در استان کرمانشاه،اظهارکرد: در مجموع ۵ هزار و ۹۵۷ سفر توسط اتوبوس، مینی‌بوس و خودروهای سواری انجام شده است. از این تعداد، یک هزار و ۵۷۱ سفر توسط اتوبوس‌ها، ۲ هزار و ۱۲۸ سفر توسط مینی‌بوس‌ها و ۲ هزار و ۲۵۸ سفر نیز توسط خودروهای سواری انجام شده است.

وی افزود: در این بازه زمانی، مجموعاً ۴۸ هزار و ۲۱ مسافر توسط ناوگان حمل و نقل عمومی استان جابجا شده‌اند که از این تعداد، ۲۰ هزار و ۷۴ نفر توسط اتوبوس‌ها، ۲۰ هزار و ۹۱۷ نفر توسط مینی‌بوس‌ها و ۷ هزار و ۳۰ نفر نیز توسط خودروهای سواری به مقصدهای مختلف جابجا شده‌اند.

مدیرکل راهداری و حمل‌ و نقل جاده‌ای استان کرمانشاه تصریح کرد: ناوگان حمل و نقل عمومی مسافری استان کرمانشاه شامل ۱,۲۷۰ دستگاه سواری، ۹۹۰ دستگاه مینی‌بوس و ۲۰۱ دستگاه اتوبوس است که توسط ۵,۵۱۴ راننده فعال، خدمات‌رسانی به مسافران را در محورهای مختلف برون‌شهری استان بر عهده دارند.

وی با تأکید بر اهمیت ارائه خدمات مطلوب به مسافران نوروزی، گفت: تمامی ظرفیت‌های ناوگان مسافری استان در ایام نوروز برای ارائه خدمات بهتر به مردم و مسافران به کار گرفته شد و تلاش شد، سفرهای نوروزی با ایمنی و نظم مطلوب انجام شود.

48

منبع خبر "خبرآنلاین" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.