چند درصد خانوارها کالابرگ شان را خرج کردند ؟

پارس نیوز دوشنبه 10 فروردین 1405 - 14:46
بر اساس اعلام معاونت رفاه و امور اقتصادی وزارت تعاون، در مرحله سوم اجرای طرح کالابرگ الکترونیکی ۹۰ درصد خانوارهای مشمول، خرید خود را انجام داده‌ و بیش از ۲۷ میلیون خانوار از اعتبار کالابرگ خود استفاده کرده‌اند.

جزئیات مرحله سوم کالابرگ الکترونیک منتشر شد. درصد خانوارها اعتبار کالابرگ خود را استفاده کرده‌اند. اعتبار سه ماه گذشته کالابرگ تا پایان فروردین امسال قابل مصرف است.

به گزارش پارس نیوز ،  اقتصادنیوز نوشت : بر اساس اعلام معاونت رفاه و امور اقتصادی وزارت تعاون، در مرحله سوم اجرای طرح کالابرگ الکترونیکی ۹۰ درصد خانوارهای مشمول، خرید خود را انجام داده‌ و بیش از ۲۷ میلیون خانوار از اعتبار کالابرگ خود استفاده کرده‌اند.

 یعقوب اندایش معاونت رفاه و امور اقتصادی وزارت تعاون درباره میزان استفاده از اعتبار کالابرگ در کشور گفت: در این مرحله ۸۰ همت از اعتبار کالابرگ مصرف شده و تاکنون ۹۰ درصد خانوارهای مشمول خرید خود را انجام داده‌اند.

وی در گفت‌وگو با یک رسانه خبری ادامه داد: در مرحله سوم اجرای طرح کالابرگ ۲۷ میلیون و ۳۰۰ هزار خانوار از اعتبار تخصیص‌یافته خود استفاده کرده‌اند.

به گفته معاون رفاه و امور اقتصادی وزارت تعاون، اعتبار سه ماه گذشته برای خانوارهایی که تاکنون استفاده نکرده‌اند تا پایان فروردین امسال قابل مصرف است ضمن آنکه اعتبار مربوط به فروردین تا پایان اردیبهشت‌ماه مهلت استفاده دارد.

آنطور که وی گفته، مجموع اعتبار مصرف‌شده در طرح کالابرگ از ابتدای اجرای آن در دی‌ماه تاکنون به ۲۴۶ همت رسیده است.

منبع خبر "پارس نیوز" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.