اسرائیل ؛ آب‌شیرین‌کن کویت را زد

نامه نیوز دوشنبه 10 فروردین 1405 - 14:46
قرارگاه خاتم اعلام کرد: آب‌شیرین‌کن کویت را اسرائیل هدف قرار داد
پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

قرارگاه خاتم‌الانبیا اعلام کرد هدف قرار دادن آب‌شیرین‌کن کویت کار اسرائیل و شیطنت رژیم صهیونی بوده است.

به گزارش تسنیم، سخنگوی قرارگاه مرکزی حضرت خاتم‌الانبیا(ص) تصریح کرد: تجاوز ددمنشانه رژیم صهیونیستی به آب شیرین کن کشور کویت به بهانه متهم سازی جمهوری اسلامی ایران که در ساعات گذشته صورت گرفت، نشانه رذالت و پستی اشغالگران صهیونیستی است.

 اعلام می داریم همچنان، پایگاه ها و نظامیان آمریکایی و منافع آنها در منطقه و زیرساخت ها و تاسیسات نظامی، امنیتی و اقتصادی رژیم صهیونیستی مورد هدف قدرتمند ما خواهند بود.

 کشورهای منطقه غرب آسیا ضروری است نسبت به فتنه انگیزی دشمنان آمریکای صهیونیستی برای بی ثبات سازی و نابودسازی منطقه هشیار باشند و به حضور ارتش آمریکای جنایتکار و صهیونیست های اشغالگر در منطقه، پایان دهند.

 

منبع خبر "نامه نیوز" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.