محور کندوان یکطرفه شد

خبرگزاری مهر دوشنبه 10 فروردین 1405 - 15:03
ساری - سرپرست مرکز مدیریت راه‌های مازندران از یکطرفه شدن محور کندوان در مسیر شمال به جنوب خبر داد و گفت: ترافیک در محورهای کندوان و هراز نیمه‌سنگین تا سنگین گزارش شده است.

علی صادقی در گفت‌وگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: در حال حاضر مسیر شمال به جنوب محور کندوان از محدوده مرزن‌آباد به سمت تهران مسدود شده و این محور به‌منظور تخلیه بار ترافیکی به‌صورت یکطرفه مدیریت می‌شود.

وی افزود: ترافیک در محورهای کندوان و هراز در برخی مقاطع نیمه‌سنگین تا سنگین است، اما تردد در محورهای سوادکوه و کیاسر به‌صورت عادی و روان جریان دارد.

سرپرست مرکز مدیریت راه‌های مازندران با اشاره به شرایط جوی خاطرنشان کرد: در حال حاضر مداخله جوی خاصی در محورهای استان وجود ندارد و سطح جاده‌ها خشک است.

صادقی در پایان از رانندگان خواست ضمن رعایت قوانین راهنمایی و رانندگی و توجه به هشدارهای پلیس راه، سفر خود را با صبر و حوصله انجام دهند تا از بروز حوادث احتمالی جلوگیری شود.

منبع خبر "خبرگزاری مهر" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.