آب‌شیرین کن کویت را رژیم صهیونسیتی هدف قرار داد

مشرق نیوز دوشنبه 10 فروردین 1405 - 15:14
قرارگاه مرکزی حضرت خاتم‌الانبیا(ص) اعلام کرد که هدف قرار دادن آب شیرین کن کویت، اقدامی کثیف از سوی رژیم صهیونیستی به منظور متهم سازی ایران است..

به گزارش مشرق، سخنگوی قرارگاه مرکزی حضرت خاتم‌الانبیا(ص) اعلام کرد:

تجاوز ددمنشانه رژیم صهیونیستی به آب شیرین کن کشور کویت به بهانه متهم‌سازی جمهوری اسلامی ایران که در ساعات گذشته صورت گرفت، نشانه رذالت و پستی اشغالگران صهیونیستی است.

اعلام می‌داریم همچنان، پایگاه‌ها و نظامیان آمریکایی و منافع آنها در منطقه و زیرساخت ها و تاسیسات نظامی، امنیتی و اقتصادی رژیم صهیونیستی مورد هدف قدرتمند ما خواهند بود.

کشورهای منطقه غرب آسیا ضروری است نسبت به فتنه انگیزی دشمنان آمریکای صهیونیستی برای بی ثبات سازی و نابودسازی منطقه هشیار باشند و به حضور ارتش آمریکای جنایتکار و صهیونیست‌های اشغالگر در منطقه، پایان دهند.

منبع خبر "مشرق نیوز" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.