قدردانی هلال احمر از شهرداری جهت کمک در مداوای سگ‌های زنده‌یاب

خبرگزاری مهر دوشنبه 10 فروردین 1405 - 16:00
معاون هماهنگی و ارزیابی امور مناطق سازمان مدیریت پسماند شهرداری تهران از قدردانی جمعیت هلال احمر از همکاری مدیریت پسماند شهرداری جهت مداوای سگ‌های زنده‌یاب خبر داد.

به گزارش خبرگزاری مهر ، رضا کاظمیان معاون هماهنگی و ارزیابی امور مناطق سازمان مدیریت پسماند شهرداری تهران به تعامل این سازمان برای استقرار درمانگاه سیار تخصصی دامپزشکی در مرکز هلال‌احمر استان تهران پرداخت و تصریح کرد: مسئولان این نهاد امدادی و به ویژه مربیان سگ‌های زنده‌یاب از سازمان مدیریت پسماند برای این اقدام سازنده و موثر در سرعت بخشیدن به عملیات نجات افراد از زیر آوار تقدیر و تشکر کردند.

کاظمیان افزود: خوشبختانه این اقدام که از سوی سازمان مدیریت پسماند با هدف پایش وضعیت سلامت و رسیدگی تخصصی به سگ‌های زنده‌یاب و جست‌وجوگر هلال احمر انجام شد، توانسته تاکنون نقش به‌سزایی در حفظ آمادگی عملیاتی این حیوانات قهرمان برای نجات جان شهروندان در جنگ رمضان ایفا کند.

منبع خبر "خبرگزاری مهر" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.