جاده چالوس یکطرفه شد

خبرگزاری مهر دوشنبه 10 فروردین 1405 - 16:04
پلیس راهور فراجا از یکطرفه شدن جاده چالوس از ساعت ۱۵ امروز خبر داد.

به گزارش خبرگزاری مهر، پلیس راهور فراجا اعلام کرد: به‌دلیل حجم بالای ترافیک در محورهای شمالی کشور، مسیر شمال به جنوب در جاده چالوس و آزادراه تهران–شمال از ساعت ۱۵ امروز (دوشنبه ۱۰ فروردین) مسدود و تردد در این مسیرها به‌صورت یک‌طرفه (از جنوب به شمال) اعمال شده است.

بر اساس اعلام پلیس راهور، این تصمیم با هدف تخلیه بار ترافیکی و تسهیل در عبور خودروها اتخاذ شده و تا عادی شدن شرایط ادامه خواهد داشت. همچنین تردد در سایر محورهای مواصلاتی از جمله محور هراز پرحجم اما روان گزارش شده است.

منبع خبر "خبرگزاری مهر" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.