خدمات‌رسانی مازندران به ۱۷ میلیون مسافر نوروزی

خبرگزاری مهر دوشنبه 10 فروردین 1405 - 16:30
آمل- استاندار مازندران گفت: این استان تاکنون به بیش از ۱۷ میلیون مسافر خدمات رسانی کرده است.

به گزارش خبرنگار مهر، مهدی یونسی رستمی عصر دوشنبه ز در بازدید از فروشگاه زنجیره ای آمل که با حضور فرماندار و مسئولین این شهرستان از نزدیک در جریان روند توزیع کالاها و اقلام اساسی قرار گرفت.

وی تصریح کرد: از ساعت ۳ صبح سفر خود را از سمت غرب استان آغاز کرده و از فروشگاه‌ها، جایگاه‌های سوخت، نانوایی‌ها و مراکز توزیع کالاها بازدید کردمچ

استاندار در این بازدید خاطرنشان کرد: مازندران تا کنون بیش از ۱۷ میلیون مسافر را پوشش داده است.

وی از فراوانی کالاها و اقلام ضروری در بازار ابراز خرسندی کرد و گفت: خوشبختانه همه چیز به وفور در بازار دیده می‌شود.

استاندار مازندران همچنین با اشاره به رضایت عمومی مردم و مسافران از عملکرد مسئولین و مدیران استانی، از نوسان حداقلی قیمت‌ها در سراسر استان خبر داد و موفقیت دستگاه‌های نظارتی و بازرسی در تنظیم بازار را ستود.

وی در پایان بیان داشت: در ابتدا روز اول دوم از دست ما داشت خارج می شد الان کلا کل بازار یکسانه نوسان قیمتی وجود ندارد و آرامش در بازار حکم فرماست.

منبع خبر "خبرگزاری مهر" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.